LightZone

vineri, 17 februarie 2012

A trecut ceva timp de cand nu am mai fost pe aici.
Astazi am gasit necesar sa intru sa mai scriu cate ceva.
De ceva timp am inceput sa joc poker. Un joc palpitant.
Prima platforma de poker care mi-a deschis apetitul este POKERSTARS.
Am incercat si PARTYPOKER, o platforma interesanta cu multi jucatori
ce pot fi usor batuti.
Cand am intrat pe PARTYPOKER am primit un ajutor din partea POKERSTRATEGY.
Acestia mi-au oferit 50$ sa joc pe una din platformele de poker partenere.
Pentru Romania e de preferat sa alegeti PARTYPOKER.
Puteti sa retrageti cei 50$ doar daca in 90 de zile reusiti sa acumulati un anumit
numar de puncte jucand in turneele si la mesele cash.
poker online

Iar pentru cine nu e pasionat de poker am descoperit o alta metoda
de a face "bani pe net".

Niciun comentariu: